I. POLITYKA PRYWATNOŚCI, PLIKÓW COOKIES, OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

 

II. REGULAMIN SKLEPU

 

I. POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES, OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

Przywiązując szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających strony korzystające z naszego oprogramowania prosimy o zapoznanie się z poniższą polityką prywatności i plików Cookies. Jednocześnie informujemy, iż gromadzone w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Nie zabiegamy o identyfikację użytkowników. Żadne dane identyfikacyjne nie są przekazywane do jakiejkolwiek trzeciej strony.

Korzystanie ze strony oznacza akceptację niniejszej Polityki Prywatności. DSC Solutions zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce prywatności.

Administratorem twoich danych jest DSC Solutions Dariusz Chwiejczak, Zdunowo 50, 09-142 Załuski NIP 113-121-85-85, dalej DSC Solutions. Inspektorem danych osobowych jest Dariusz Chwiejczak, możesz się z nim skontaktować poprzez email: dchwiejczak@gmail.com

Skąd mamy twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta, rejestracji na szkolenie lub wypełnianiu naszych serwisów www, a także w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie w naszym sklepie.

  1. Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Znamy również:

– czas nadejścia zapytania

– czas wysłania odpowiedzi

– nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP

– informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP

– adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do strony Biura nastąpiło przez odnośnik

– informacje o przeglądarce użytkownika

Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi naszą stronę. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów, itp.

Strona Kod emocji gromadzi (1) pliki Cookies, (2) dane osobowe: imię, nazwisko, numer telefonu, adres-email, numer IP oraz dane geolokalizacyjne użytkownika.

  • Dane osobowe Użytkowników Serwisu Kod emocji wykorzystywane są wyłącznie w ramach świadczonych usług.
  • Każdy użytkownik Serwisu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 (RODO) ma prawo do: (1) dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych osobowych zgromadzonych na jego temat z systemu Kod emocji należącego do DSC SOLUTIONS, (2) ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych osobowych zgromadzonych przez DSC SOLUTIONS na temat Użytkowników, (3) otrzymania ich w ustrukturyzowanej formie, (4) niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, (5) wniesienia skargi do organu nadzoru w sytuacji, w której Użytkownik uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. Organem nadzorczym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  1. Wykorzystywanie danych
    Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis. Adresy IP użytkowników wykorzystywane są do:
  • zarządzania stroną
  • dostarczania usług szkoleniowych i medytacji
  • obsługi reklamacji
  • obsługi zgłoszeń otrzymanych przez formularz kontaktowy
  • poprawy funkcjonowania serwisu
  • analizy naruszeń bezpieczeństwa
  • w celach techniczno – diagnostycznych
  • w celach analiz statystycznych
  • przetwarzania danych do celów rachunkowych
  1. Mechanizm Cookies

Serwis Kod emocji używa Cookies zgodnie z wymaganiami wskazanymi w treści Rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych osobowych w łączności elektronicznej (Rozporządzenia e-privacy). Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego. Użytkownik może zrezygnować z Cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, w takim przypadku korzystanie z niektórych funkcji witryny może być utrudnione lub niemożliwe. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

  1. Dlaczego stosujemy Cookies

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie. Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego indywidualnych potrzeb i zainteresowań. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia np. odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki Cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji i poprawy wydajności naszego serwisu. Serwis Kod emocji korzysta z plików tekstowych Cookies umieszczanych na komputerze użytkownika, na potrzeby narzędzia Google Analytics do analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google. Informacje generowane przez Cookies na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Korzystając z witryny Kod emocji użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

  1. Z jakich Cookies korzystamy

Pliki Cookies sesji są stosowane do zapisywania informacji z sesji. Strony internetowe nie posiadają pamięci. Pliki cookie sesji umożliwiają właścicielom strony śledzenie strona po stronie ruchu użytkowników odwiedzających witrynę, eliminując konieczność podawania tych samych informacji, które już przekazali na danej stronie a także celem uwierzytelnienia. Pliki cookie sesji są usuwane, gdy zamykana jest przeglądarka.

Pliki Cookies preferencji W trakcie wizyty pliki cookie są wykorzystywane do zapisywania informacji o typie użytej przeglądarki i rodzaju zainstalowanego dodatkowego oprogramowania przeglądarki. Zapisują też preferencje wybrane podczas personalizowania strony internetowej, na przykład preferowaną lokalizację, język lub czcionki. Te preferencje są zapamiętywane poprzez użycie stałych plików cookie, dzięki czemu przy następnych odwiedzinach strony użytkownik nie musi ustawiać ich ponownie.

Pliki Cookies analitycznedo analizy internetowej umożliwiają lepsze poznanie sposobu interakcji użytkowników w zakresie zawartości stron, aby lepiej zorganizować układ strony. Gromadzą informacje o sposobie korzystania z naszej strony przez odwiedzających, typie strony, z jakiej użytkownicy zostali przekierowani oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkowników na tej stronie. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony w stopniu zagregowanym. W tym celu korzystamy z rozwiązania Google Analytics.

  1. Zarządzanie plikami Cookies

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia Cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji. Mechanizm Cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych. Na podstawie plików Cookies nie można ustalić tożsamości Użytkownika.

  1. Odnośniki do innych stron

Serwis może zawierać odnośniki do innych stron WWW. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Po przejściu na inne strony, prosimy zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko naszego serwisu.

  1. Dane osobowe

Dane osobowe przekazywane przez Użytkowników przetwarzane są przez DSC Solutions, który jest administratorem danych osobowych. Kontakt z administratorem: dchwiejczak@gmail.com.

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez DSC Solutions jest dobrowolnie wyrażona zgoda użytkownika związana z zamiarem zawarcia umowy kupna usług serwisu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi zawarcie umowy. Dane osobowe są przekazywane przez użytkownika za pomocą formularza danych na stronie serwisu będą przetwarzane w celu wykonywania Umów oraz działań promocyjnych lub marketingowych. Dane te nie mogą być wykorzystywane w innych celach. Dane osobowe użytkowników mogą być powierzane do przetwarzania firmie księgowej obsługującej DSC Solutions i firmie obsługującej płatności. W każdym przypadku podmioty te gwarantują bezpieczeństwo i poufność przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 28 RODO. DSC Solutions stosuje środki techniczne i organizacyjne określone w art. 25,30, 32-34, 35 -39 RODO zapewniające ochronę i bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych. W przypadku powzięcia informacji przez DSC Solutions o niedozwolonym korzystaniu przez użytkownika z serwisu Kod emocji świadczonego drogą elektroniczną, DSC Solutions może przetwarzać dane osobowe użytkowników w zakresie niezbędnym do ustalenia ich odpowiedzialności.

  1. Informacje końcowe

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres konieczny do realizacji usługi, a także po jej zakończeniu. Każdy użytkownik, który zgodnie z postanowieniami RODO chce wglądu w swoje dane, poprawić je, zmienić lub uzupełnić, zaktualizować lub zażądać ich przeniesienia lub usunięcia, cofnąć zgodę na ich przetwarzanie, może przesłać email pod adres: dchwiejczak@gmail.com.

Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

 

II. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep internetowy pod marką Kod emocji, dostępny pod adresem internetowym Kodemocji.pl, prowadzony jest przez DSC Solutions Dariusz Chwiejczak, Zdunowo 50, 09-142 Załuski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). NIP 113-121-85-85, REGON 012034225.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu. Określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§2 DEFINICJE

Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DSC Solutions Dariusz Chwiejczak, podmiot, który dokonuje sprzedaży towaru i usług

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym kodemocji.pl

Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu

Konto klienta – indywidualne konto w systemie elektronicznym Kod emocji, prowadzone i zarządzane przez DSC SOLUTIONS. W nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

Rejestracja – proces umożliwiający założenie indywidualnego konta Klienta, na którym zebrane są dane o Kliencie, do którego Klient ustanawia hasło

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów ze Sprzedawcą.

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. poz.827 z późn. zm.)

§3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. 1. Do korzystania ze Sklepu Kod emocji konieczne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia końcowego z przeglądarką, mającego dostęp do sieci Internet.
  2. Do korzystania ze strony internetowej kodemocji.pl wymagane jest włączenie obsługi krótkich informacji tekstowych zwanych cookies. Wyłączenie plików cookies uniemożliwia Klientowi pełne korzystanie ze strony internetowej kodemocji.pl.

§4. INFORMACJE OGÓLNE

  1. 1. Sprzedawca w dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia i przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Serwis Kod emocji oferuje autorskie szkolenia i warsztaty. Przeglądanie asortymentu Sklepu wymaga zalogowania się na swoje Konto. Składanie zamówień na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt utrzymania środowiska informatycznego, koniecznego do dostarczenia usługi, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.

§5. REJESTRACJA I LOGOWANIE W SKLEPIE

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Dobrowolnej rejestracji dokonuje się poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego. Klient rejestruje się po uprzednim zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowaniu jego postanowień.
  2. W formularzu rejestracyjnym Klient podaje następujące dane osobowe: adres e-mail, imię, nazwisko (opcjonalnie), telefon (opcjonalnie) oraz ustanawia hasło do swojego konta.
  3. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  4. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i prawidłowego hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  5. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. W trakcie rejestracji Klient może wyrazić odrębną zgodę na przesyłanie przez Kod emocji treści reklamowych i promocyjnych związanych bezpośrednio z naszymi usługami.

§6. UMOWA SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie i jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres podany w trakcie składania Zamówienia. Potwierdzenie zawiera oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w dniu zawarcia Umowy Sprzedaży. Zamówienie nieopłacone zostanie anulowane.

§7. DOSTAWA TOWARU

  1. Zamówiony towar/usługa jest dostarczany na adres (lub adres e-mail) podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  2. Klient odbiera zamówioną usługę (warsztaty lub szkolenie) poprzez dostęp do aktywowanej usługi w witrynie Loove.Life. Jeśli zakupione zostaną warsztaty stacjonarne, klient odbiera usługę poprzez stawienie się na warsztatach.
  3. Uruchomienie zamówionej usługi odbywa się natychmiast po uznaniu rachunku bankowego Sprzedawcy. Możliwe jest opóźnienie w uruchomieniu usługi spowodowane przepustowością łącza dostępowego do Internetu, wydajnością serwerów pośredniczących lub atakiem DDOS na serwery partnerskie. Jeśli opóźnienie będzie dłuższe niż 12 godzin należy złożyć reklamację lub poinformować o tym Sprzedawcę na adres email: info@loove.life
  1. Wyłączona jest odpowiedzialność DSC SOLUTIONS za niedostarczenie towaru w sytuacji, gdy Klient podał niewłaściwy adres. 

§8. PŁATNOŚCI, FAKTURY

  1. Płatność może być dokonana według wyboru Klienta przelewem na rachunek bankowy DSC SOLUTIONS lub kartą płatniczą, lub elektronicznie za pośrednictwem serwisu obsługi płatności PayU.
  2. Na żądanie Klienta DSC SOLUTIONS wystawi fakturę VAT za świadczone usługi. DSC SOLUTIONS wystawia fakturę bez podpisu Klienta i przekazuje ją Klientowi drogą elektroniczną, na co Klient wyraża zgodę. Zgodnie z obowiązującymi przepisami VAT wystawienie faktury VAT w terminie późniejszym na podstawie paragonu jest niemożliwe.

§9. ZWROT TOWARU

  1. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru/usługi, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
  2. Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – Kontakt.
  3. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia zakupu, który jest jednocześnie dniem dostarczenia usługi Konsumentowi.
  4. Klient może rozpocząć szkolenie świadczone przez Kod emocji jeszcze przed jego zakupem, ponieważ część szkoleń jest oferowana w trybie „najpierw wypróbuj potem kup”. W takim przypadku czas przysługujący na zwrot liczony jest od daty rozpoczęcia użytkowania usługi.
  5. Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru Klient zobowiązuje się do odesłania towaru do Sprzedawcy na swój koszt, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony na adres Sprzedawcy. Jeśli klient dokonuje zwrotu usługi świadczonej elektronicznie, w dniu złożenia oświadczenia o zwrocie powinien wyrejestrować się z usługi oraz wykasować z dysku swojego komputera wszelkie materiały, które zostały pobrane z serwisu kod emocji.pl w ramach świadczenia tej usługi.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Klientowi cenę towaru nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Kod emocji (DSC SOLUTIONS) zobowiązany jest do zwrotu całej kwoty otrzymanej na rachunek (jest to kwota zapłacona przez Klienta pomniejszona o prowizję operatora płatności).
  8. Jeśli zakupionym towarem jest usługa szkoleniowa, zwrot będzie niemożliwy po całkowitym ukończeniu szkolenia – czyli całkowitym odebraniu usługi.

§10. REKLAMACJE

  1. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z działaniem usługi świadczonej za pośrednictwem strony internetowej Loove.Life Klient jest uprawniony do zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kodemocji@gmail.com 
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane adresowe Klienta, imię i nazwisko Klienta, a także dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy wraz z uzasadnieniem.
  3. DSC SOLUTIONS ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.
  4. Wszelkie reklamacje dotyczące płatności winny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź operatorowi, za pośrednictwem którego przekazywane są środki pieniężne.

§11. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. 1. Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym będą przetwarzane oraz administrowane przez DSC SOLUTIONS. Klient, podając dobrowolnie dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez DSC SOLUTIONS w celu prawidłowego świadczenia usługi.
  2. Dane wprowadzone do formularza rejestracyjnego winny być przez Klienta aktualizowane. Aktualizacji danych należy dokonać poprzez zmianę na koncie Klienta.
  3. Klient może wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej. W przypadku wyrażenia takiej zgody Kod emocji uprawniony jest do przesyłania Klientowi drogą elektroniczną tych treści, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  4. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo do żądania ich poprawiania, uzupełniania lub usunięcia na zasadach określonych w art. 32, 35 Ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności na niniejszej stronie powyżej.

§12. PRAWA AUTORSKIE

  1. 1. Strona internetowa kodemocji.pl jest utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i wszelkie prawa autorskie przysługują wyłącznie DSC SOLUTIONS.
  2. DSC SOLUTIONS oświadcza, że wszelkie materiały zamieszczone na stronie internetowej kodemocji.pl, w tym materiały tekstowe, zdjęciowe, graficzne oraz ich układ stanowią własność intelektualną DSC SOLUTIONS bądź podmiotów trzecich.
  3. Wyłącza się możliwość kopiowania, powielania, modyfikacji, dystrybucji bądź innych form komercyjnego wykorzystania materiałów będących własnością DSC SOLUTIONS, o których mowa w ust. 1, bez uprzedniej pisemnej zgody.

§13. ZMIANY REGULAMINU

  1. 1. Kod emocji zastrzega sobie możliwość zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych przyczyn technicznych, prawnych, organizacyjnych, bez konieczności uzasadniania tych przyczyn.
  2. Kod emocji poinformuje o zmianach Regulaminu poprzez zamieszczenie na stronie internetowej informacji o dokonaniu zmian i zamieszczenie ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu oraz wskazanie, które z dotychczasowych zapisów Regulaminu uległy zmianie.
  3. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty ich opublikowania na stronie internetowej.
  4. Korzystanie przez Klienta z usług Kod emocji po wejściu w życie zmian Regulaminu równoznaczne jest z akceptacją wprowadzonych zmian.
  5. Zmiany Regulaminu po złożeniu Dyspozycji uruchomienia usługi nie wpływają na sposób jej realizacji.

§14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej kodemocji.pl w zakładce Regulamin i Polityka prywatności (link znajduje się w stopce strony).
  2. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej.
  3. 3. Niniejszy Regulamin udostępniany jest Klientom nieodpłatnie, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści.
  4. Komunikacja pomiędzy stronami odbywa się drogą elektroniczną.
  5. Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu jest lub będzie bezskuteczne, nie narusza to mocy obowiązującej pozostałych postanowień.
  6. Wszelkie spory wynikłe z tytułu świadczenia usług będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
  7. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.